Mehiläinen Konserni toimii yksityisrahoitteisten terveyspalveluiden ja julkisrahoitteisten terveys- ja sosiaalipalveluiden markkinoilla. Yhtiö palvelee asiakkaita valtakunnallisesti noin 300 toimipisteen verkostolla ja työllistää noin 11 000 terveys- ja sosiaalipalveluiden ammattilaista. Kahviautomaatteja tarjoavien palveluntuottajien kilpailutuksen tavoitteena olikin löytää laadukkaita ja virkistäviä kahvihetkiä niin työntekijöille kuin asiakkaille tarjoava ratkaisu.
Valtakunnallinen
kahvi- ja
vesiautomaattiratkaisu
Mehiläisellä on satoja toimipisteitä, joiden yleisilme ja asiakaspalvelu halutaan pitää yhtenäisinä paikkakunnasta riippumatta. Tämä tarkoittaa myös eri toimipisteiden kahvi- ja vesiautomaatteja.
Mehiläisen eri yksiköt voivat myös itse valita haluamansa kahvilaadut JOBmealin laajasta paahtimoriippumattomasta valikoimasta.
"
Mehiläinen valitsi JOBMealin kahviratkaisun ja nyt automaatteja on noin 20 kaupungin yksikössä ympäri Suomea. "Valtakunnallisena toimijana voimme tarjota vesi- ja kahviautomaatteja helposti Mehiläisen toimipisteisiin. Konsernin kanssa tehdyn sopimuksen puitteissa yksiköt voivat itse valita haluamansa automaatit ja palvelumallit," kertoo JOBmealin avainasiakaspäällikkö Heli Lehtiö.
Kahviautomaateilla viihtyvyyttä terveydenhuollon tiloihin
Mehiläisen toimipisteissä sekä asiakkaat että henkilökunta nauttivat kahvia laadukkaista Ferrara papukahviautomaateista sekä Amalfi suodatinkahviautomaateista. Lisäksi auloihin on sijoiteltu Iseo-vesiautomaatteja, joista asiakkaat saavat raikasta ja kylmää vettä helposti.
Etenkin aulatiloissa sijaitsevat kahvi- ja vesiautomaatit luovat viihtyvyyttä ja tarjoavat myös asiakkaille rentouttavan taukohetken.
Asiakaslähtöinen kahviratkaisu
"
“JOBmealin toiminta on aina kilpailutuksesta jokapäiväiseen arkeen asti ollut erinomaista ja joustavaa. Heidän toimintansa on erittäin asiakaslähtöistä ja meitä on aina kuunneltu. Olemme kokeneet, että toimimme todellakin yhdessä", kertoo Roosa Haapalainen, Mehiläisen kategoriapäällikkö & hankinta.